سه شنبه 1 آبان 1403

ندا شهسواری:

ندا شهسواری:
دغدغه من حقوق و تجهیزات است
بانوی المپیکی تنیس‌روی‌میز ایران گفت: دغدغه من تجهیزات است و حقوق هم ندارم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از تمرینات ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازدید کرد.

ندا شهسواری در این بازید گفت: خیلی خوشحالم که آمدید و حضور مسئولان باعث دلگرمی است. خوشحالم برای سومین مرتبه المپیک می‌روم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

او ادامه داد: مهمترین دغدغه من تجهیزات است. من در ماه باید ۱۶ میلیون تومان برای تعویض رویه راکت هزینه کنم. ما حقوق هم نداریم و تمام قراردادهای من صرف پینگ‌پنگ می‌شود و امیدوارم این مسئله حل شود.


همچنین حمیده ایرانمنش سرمربی تیم بانوان گفت: امیدوارم ندا شهسواری در وهله اول بتواند از جدول مقدماتی صعود کند و نتیجه خوبی در جدول اصلی بگیرد. نکته مهم این است رنکینگ نقش موثری در رنکینگ دارد. امیدوارم شرایطی فراهم شود و بودجه به فدراسیون تزریق شود تا دختران در مسابقات بیشتری شرکت کنند.

او همچنین گفت: فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند اما مسابقات زیادی وجود دارد و باید بودجه تزریق شود تا در همه مسابقات شرکت کنیم. همچنین درخواست تجهیزات داریم. رویه راکت باید مرتب تعویض شود و میزهای جدید نیاز داریم. همچنین درخواست داریم کمک هزینه‌ای به ورزشکاران داده شود.

انتهای پیام

http://www.abapress.ir/News/1/72284
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی